Ledig måndag

Nu har jag hämtat kameran och tagit lite kort på lägenheten, dock har jag inte tagit i alla rum,Nästan inga alls. :P. hela hemmet behöver inte ligga här ute känner jag, men då får ni ist se det som en anledning att komma och titta. haha.
Igår hade vi lite julstök här hemma. vi har faktsikt tjuvstartat med att göra julskinka och klä granen samt börja slå in julklappar.  Jag har tagit lite små bilder.




 





Vardagsum



sovrummet




Dock mycket kvar att göra, ska måla väggar och få dit lite mattor och grejer, men det får bli efter jul.

Nu ska jag sätta mig och plugga. ha en bra dag.




Kommentarer
Postat av: anna

åh va fint ni har det :) hoppas jag kan få komma över på jullovet, hihi. vi bor ju nästan grannar nu :)

2010-12-13 @ 11:49:45
URL: http://anname.blogg.se/
Postat av: lovisa

Härligt :D

2010-12-13 @ 12:20:45
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0