Lördag

I vardagsrummet har vi ett fönster som inte har persienner, och vi har inte hunnit köpa en rullgardin än så det är väldigt väldigt mycket insyn.

Det som är lite halvjobbigt är att dom ser in i hela vardagsrummet, att sätta sig i handduk efter duschen funkar inte, att springa runt i tshirt och trosor har jag inte heller ngn lust med, vetskapen om att tre lägenheter ser rakt in är inte så jätteroligt. så nu sitter jag här och känner mig som på tv, tror det blir en sväng förbi IKEA.

Idag blir det julshopping och sen ska vi faktiskt sätta upp julgranen, jag vet att det är lite tidigt men är inte det nöjet med att bo själva? man får bestämma bäst man vill! : p

hoppas jag kan hämta kameran idag så ni kan få se lägenheten : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0