lördag

Jag har nog lite problem med att vara ensam, jag blir så rastlös!
Började med att jag åkte och handlade, 09.00, vaknade ju när marcus åkte vid 07.00 så hade inte så mycket annat att göra. sedan tog jag en vända ner på stan och gick och kikade lite.

hem och diskade disken från igår, då ringde det på dörren, jag hade tydligen glömt nycklarna i dörren, snälla grannar! dock fick han stå och vänta i typ en minut innan jag kunde öppna för jag sprang och letade efter ett par byxor, gör inte samma misstag igen och öppnar utan att vara fullt påklädd.

Nu väntar jag på barnen, tänkte baka lite pepparkakor och bara mysa, inte så många timmar det gäller men det ska bli jättemysigt! Nu ska jag torka håret och städa upp lite innan det ska stökas ner med pepparkakor.

have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0