Onsdag

Om ni flyttar ihop med ngn, se till att ha två stycken tv-apparater.
Jag tror det börjar bli fjärde veckan jag missat greys nu. hmm det här med kompromisser har sina för och nackdelar ;) haha . nejdå jag är bara ironisk. men vi har funderat på att skaffa två stycken, ett enromt i-lands problem men eftersom vi kollar på HELT olika program och båda kopplar av framför tv:n ser vi det som en investering, haha bullshit, jag hör det själv.

Upptäckte idag att jag fortfarande går som ungdom på UL och att jag bara behöver betala ca 500 kronor i månaden ist för 1300 som jag gjort detta halvår. det sved kan jag säga! dock har jag bara till 26 feb på mig, men bättre sent än aldrig.

nu ska jag nog lägga mig i sängen och hoppas på att somna, blir en tidigt dag i morgon, sen på fredag kommer älskade farmor och farfar hit och tittar på lägenheten. underbara är dom.

Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0