perfect moment

Det känns som att jag står still och trampar i samma spår hela tiden, vill ha känslan av att jag tar mig frammåt hela tiden, men den får jag inte riktigt, kan bero på att jag är så fruktansvärt skoltrött och inte alls njuter av att plugga. Har varit så skönt nu att jobba, även om jag kommer hem 21.00 så är jag ledig efter det, jag slipper ångesten av att jag borde plugga eller skriva på tentan. Jag ska inte ge upp, ´jag ger det några chanser. Hur skönt är det inte sen när jag är 24 och har en lång och stor utbildning med mig.

Börjar sakna min vän sofia nu, Vi har så fullt upp båda två att vi får skynda oss att ringa varandra tidigt på morgonen ibland bara för att hinna prata lite, men nu får jag kanske fira nyår med henne iaf, det är alltid något.

Märks det att jag har jättetråkigt och bara skriver för skrivandets skull?

lalal


jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0