reach out

Dagen innan nyår? hmm ,

Dags att göra räkningar idag, låt mig säga såhär, jag förstår vad alla menar med att december är tungt att göra räkningar. Framförallt när det är en massa flyttavgifter också. haha

Ikväll tänkte vi ha en liten nyårsmiddag här hemma, Jag jobbar ju till 21.00 imorgon så det blir ingen direkt middag för mig. så jag ska snart iväg till affären för att handla saker till en trerätters middag. flåådigt låter det.

Sen sitter jag idag igen och tittat på en weekend till london, jag SKA lura med mig marcus dit.  dock vågar jag inte beställa innan och överraska honom. skulle bli otroligt fel om han nu inte vill åka dit. haha Men nu när valutan ligger lägre än vanligt så känns det som ett bra tillfälle att åka, dock börjar jag bli sjukt irriterad på att jag inte fått mitt schema för nästa år än, kan inte planera in någonting alls.

Mamma och pappa var förbi idag också, känns så himla konstigt att ens föräldrar kommer på besök " hemma hos mig". hmm kommer nog inte vänja mig vid det på ett bra tag känner jag.

Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0