Tisdag

Jag har åkt på stressmage. ringde till läkaren på bussen på väg hem och tydligen stämmer det jag känner överens med magkatarr, så nu har jag äntligen stressat mig tillbaka till min underbara mage. fyfan vad less jag är på skiten,.
Tycker ju inte att jag är stressad men tydligen så är det så, sen är ju hela min släkt enormt känslig för stress så några av dom generna ska jag väl också ha i mig.  har iaf köpt tabletter nu och hoppas att illamående och magontet ska försvinna så fort som möjligt, Känner att jag skulle köpt migräntabletter också för jag börjar på att få det. Tur att det inte är någon skola i morgon för jag kan inte vara hemma. Hur som helst så är det jullov snart och jag får samla krafter då, nu ska jag släcka ner i rummet och liggaoch lyssna på vår otroligt irriterande granne som går som en elefant och väcker oss på nätterna genom att stampa i golver, det ni, det är livet!

Något positivt i allt är att jag och rasmus ska handla julklappar i morgon, vi har inte en aning om vad som ska inhandlas men vi får improvisera, det brukar bli bra när vi är i farten.



Jessica


Kommentarer
Postat av: nathalie

hej gullunge! äntligen hittat din blogg :D

vad skönt att du fått veta vad det var så får vi hoppas att tabletterna hjälper! du måste ta hand om dig och din lille kropp goding:) kraaaaaaaaam

2010-12-15 @ 23:51:08
URL: http://npersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0