Tisdag 28/12

Förlåt att jag varit död i några dagar, men händer inget vettigt finns det heller ingen anledning att kladda ner det här, Har iaf varit tillbaka på jobbet nu måndag och tisdag. Är helt underbart att vara tillbaka med alla underbara människor, älskar mitt jobb! Dock jobbade jag 12 timmar idag, det känns in kroppen kan jag säga, blir en ännu tuffare helg sen, men det är det värt!

Sitter och klurar på nyårslöften, kännr dock inte att det är roligt att göra " tvång" som man ska följa under ett år, för innerst inne vet jag att jag bryter dem, däremot såg jag att några kör med att de sätter upp "mål" som de ska försöka uppnå under året, det låter mycket bättre. Då blir det en framgång att klara dem. Så jag sitter nu för att klura ut vad jag ska sätta upp för mål, inte för höga och orimliga, och inte för lätta och tråkiga.

Kan inte riktigt varva ner från jobbet ännu, så tänkte sätta mig och läsa till tentan lite, det brukar få en att vilja sova,

jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0