Måndag en aning bättre


Igår efter en otroligt lång dag på jobbet kom marcus och hämtade mig och när jag kom hem hade han dukat upp hela bordet och lagat min favvo mat! Hur underbart är inte det?

Jag skriver sällan om honom och det förmodligen för jag vet själv att det är ganska ointressant att ständigt läsa om andras pojkvänner, och jag tror på något sätt att dom som hela tiden måste skylta med sin kärlek på fb och i bloggen på något sätt vill överbevisa för sig själva att de har det så himla bra tillsammans fast det kanske inte är så. Det är absolut inte så med alla men jag tror att majoriteten lider av det.


Därav p.g.a mina egna åsikter om sådant så skriver jag sällan om mig och marcus här,därför tänkte jag ägna ett litet inlägg åt det. För nu har vi för första gången på riktigt bott med varandra i en veckas tid, och det är en liten omställning, jag har blivit positivt överraskad över hur smidigt det går med allting och hur underbart det är att veta att vi ses till kvällen och inte om flera dagar. Det är samtidigt spännande att upptäcka hur "vår" vardag ser ut,  och inte hur den har sett ut när det är en familj på fyra pers.

Orkar inte dravla mer, men allt är bra med oss och allt lunkar på, har försökt plugga idag men jag är kass på att fokusera, finns alltid något annat som måste göras.


Kommentarer
Postat av: sofia

något bättre... som att gå på toa

2010-12-06 @ 18:41:03
URL: http://sbjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0