25 februari

När ska man egentligen växa upp?
Varje år den 25 februari så sitter jag och fantiserar om hur min dag kommer att bli och att jag blir ett år äldre om en dag. vissa saker växer man aldrig ifrån.

Satt på bussen idag och började irritera mig ngt otroligt på människor. Om det är en proppfull buss så sitter man väl inte på yttersta sätet och låtsas om att man inte ser att det står en människa bredvid sig och försöker få plats någonstans.? Jag tycker det är otroligt otrevligt. men bönderna på 28:an kan man väl inte förvänta sig för mycket av.

Haha sen hände en sak i morse som jag faktiskt skrattar lite åt,
Men jag stressade som vanligt runt på morgonen för att försöka hinna med allting, sen när det är 2 minuter kvar tills jag måste gå så ser jag att mina naglar är så äckliga och ser ut att tillhöra Hilda 87. Så jag springer och tar på nagellack jätte fort och tänker att det kan torka på vägen ut.

Men när jag precis skruvat på korken så blir jag helt kall i hela kroppen.
Jag måste stoppa in en tampong innan jag går, jag får nästan panik. ahah
Man tar ju inte direkt nymålade naglar till hjälp att göra det, och jag dränker dom gärna inte i aceton heller för att sedan få i sig. ahah nej så jag missade helt enkelt bussen. hade varit lite skumt o dra den ursäkten närman kommer sent.

Kommentarer
Postat av: theres

hahah gillar tajmingen :D

2010-02-25 @ 22:09:25
URL: http://theresalex.blogg.se/
Postat av: linda :-)

så bra, fint att höra :-) har däremot en tjejkompis som är ett underbart exempel på att man kan vara självständig OCH ha pojkvän. Hon har gjort en tremånaderstur till Asien utan honom och nu är hon i Österriket och jobbar medan han är kvar i Norge. Men de är fortfarande lika kära i varandra och har det hur bra som helst tillsammans, även om de kan vara borta från varandra i några månader då och då.



Kul att det är din tur att ta studenten i år, då ska jag försöka komma :-)

2010-02-26 @ 04:49:42
URL: http://vendella.blogg.se/
Postat av: Johnalbertine

Great site, keep up the good work

2012-08-24 @ 06:57:54
URL: http://johnalbertine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0