en bättre värld

Nu är det söndag kväll och min hleg har varit väldigt lung,
M mådde inge bra i fredags så vi var hemma hos mig och åt lite mat, På lördagen så tittade vi på " my sisters keeper", den var jätte bra, sorglig men bra, Han mådde fortfarande dåligt så vi spenderade kvällen själva ist för med hans kompisar,nödvändigt ibland. Och i dag så är det min tur att inte må så bra, min hals är helt igensvulllen. så det blev en hemma dag idag också, film och god mat. Nu längtar jag verkligen till nästa helg så det får bli lite fart för nu har vi vart små sjuka länge.

Nu ryckte marcus bort chips skålen av mig, man tror att när man växt upp kan äta chips innan maten men nej inte om man umgås med honom. nu ska jag gå och äta, krya på er sjuklingar ute i snön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0