envanligonsdag

Jag fullkomligt hatar/älskar esteten, det är riktigt blandade känslor, läraren är så tråkigt att det dammar om henne, men vi spenderar våran tid i ett litet " teater" rum som tillslut blir fullkommligt flummigt.

Iaf så åkte jag hem till Sara där kevin var sjuk, vi drack kaffe och snackade en jävla massa skit som vanligt.
Och nu så sitter jag och inväntar Lisa som ska komma ut och gå med mig. Får väl se om det blir ngn promenad eller bara fläsk vi tv:n.

Och fresten är det ngn av er som planerar att gå på 100 dagars festen? dom flesta jag har pratat med är bortresta eller väljer att inte gå. jag kan fortfarande inte bestämma mig men känner ändå att det skulle vara jäkligt roligt att gå. hmm.

seeyou

Kommentarer
Postat av: rebecka

klart du ska gå :)

2010-02-17 @ 16:45:17
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0