helvete

Nu när det verkligen gäller,
nu när jag har de sista månaderna på mig att påverka resten av mitt liv,
nu när jag borde lägga ner all min vakna tid på att studera och få bra betyg.
Nu när ingenting annat borde vara av värde för att lyckas uppnå så höga betyg man kan och har hela världen framför sina fötter


Så pluggar jag ingenting. bokstavligen ingenting. jag fattar inte vad som hänt med mig. förut kunde jag sitta i timmar dagen innan inlämning bara för att få in den i tid och få ett bra arbete,

Nu sitter jag mer och filosoferar bort tiden då jag bör plugga, bloggar och gör allt annat kvällen innan inlämningen. Sen dagen efter inlämningsdagen så fungerar mitt lilla huvud så att det tänker att " nu är den ju ändå sen, då kan jag fila lite extra på den" men tror ni jag "filar" på ngt. nej jag skjuter bara upp det.


Fuck you jessica nu får du fan ta och skärpa dig. nu ska du plugga, du ska göra en stor kopp kaffe och du ska plugga. fattarudet?


Kommentarer
Postat av: Amundinga

I like your website. Good job.

2010-12-13 @ 21:05:54
URL: http://amundinga.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0