idontwannaknow

jag är så trött nu, har varit det i några dagar nu. behöver sova ifatt.

Började dagen med att åka till skolan och äta med lisa och killarna. sen var det estet där vi blandade allvar med att på riktigt flumma sönder. men jag älskart, dagarna man skrattar så magen värker.
Blev lite jobb med psykologin som jag tyckte blev riktigt bra. vi tre kan sammarbeta trots allt :).

Nu ska jag kika på högskolor och försöka mig på att plugga lite så jag inte glömmer bort mina nuvarande studier. då är det illa när jag ska söka in sen. haha

nu ska jag kila, hatar att jag inte bor närmare josse och lisa, då skulle jag tvinga med er ut på så många promenader att ni raderar mitt telefonnummer  ;)

jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0