köttfärspåburk findus

Jag har fått för mig att spara på köttfärsburkar, På kort tid har det blivit att vi ätit ganska mycket köttfärs på burk ( HUR GOTT SOM HELST);

Men jag KAN bara inte kasta burkarna; jag lägger ddem i blöt; tar bort pappret runtom; diskar rent och ställer upp i skåpet; Marcus frågar varje gång vad jag ska med dem till; och varje gång tänker jag att jag ska ha en vettigt svar men jag har inget: jag KAN bara inte kasta dem.

Nästa gång sa han att han ville ha ett normalt svar för jag börjar ta upp väldigt mkt plats i skåpen. vad ska jag säga ? jag har inget vettigt svar. ska nog gömma några under sängen. haha

Kommentarer
Postat av: theres

säg att du ska plantera blommor i dom eller ha dom som penn ställ

2010-02-25 @ 22:13:13
URL: http://theresalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0