måndag 27 minus

Vad skönt att jag fick bra respons på mitt inlägg om att ha en pojkvän, trodde ni skulle grilla mig totalt.

Skulle vanligtvis ha sprungit till bussen nu, men efter en helg av att ha umgåtts med M så är jag sjuk, Tänkte kämpa mig iväg men när mamma sa att det var 27 minus ute så drog jag täcket över huvudet igen. Dock så hann jag såklart sminka mig och fixa hår och allt, känns så fruktansvärt onödigt, Ännu mer dumt känns det eftersom allt mitt smink håller på o ta slut. men så är livet en måndag. haha

Och på fredag är det min dag, då är det min tur att fylla år, Ska bli skönt att hoppa ifrån 18 men 19 är ju inte så speciellt. det är som 17, bara ett mellanting. Men det ska iaf firas med mina vänner och utgång, Lisen stackarn ska upp sex nästa morgon och flyga, men inte sviker hon för det. helt otroligt.

Nu ska jag lägga mig igen. ha en underbar dag


jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0