måndag kväll

Dagen gick på den också fastän jag inte gjort ett smack, har haft så fruktansvärt ont i halsen att jag bara legat, M kom hem med chokladglass på lunchen som kstoppade mitt halsont i några timmar sen kom det tillbaka.

Men det är såååååå tråkigt när vi går runt och är små sjuka hela tiden, vi umgås inte med folk och vi sover om varandra och har bara ont. jag tror jag ska föreslå att vi är borta ifrån varandra i ngn vecka så att vi kan tillfriskna någon gång.

eller så kör vi på M´s metod som är att inte dricka eller äta av samma saker, typ dricka ur samma glas osv. I samma mening han bestämmer att vi ska börja med den regeln så kommer han fram och pussar mig. han förstår nog fortfarande inte varför jag började gapskratta åt hans dumma tankesätt, men det kan han klura på.haha

önskar att jag hade något roligare och skriva, jag har ett rejält uppretande inlägg på G men jag tror inte att ni är beredda på det än. lugnar mig några dagar.


jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0