måndagmorgon

God morgon God morgon God morgon på er!

Jag har drömt mardrömmar och inte alls sovit bra, kan bero på att jag sovit 35 timmar denna helg. vilket är helt sjukt för att vara jag. Så nu gäller det att tvinga sig själv att vara vaken.

Helgen har ju kanske inte varit så fartfylld precis, dock har jag en skvätt dåligt samvete när jag gett marcus en rejäl fläskläpp! Tydligen har jag vänt mig om i sömnen och smockat till honom. hela hans underläpp är som ett hus. men någonstans ska man väl få ut för sin ilska. och jag gör det tydligen i sömnen. haha

Har inte bestämt mig om man sleepar kvar hos marcus i natt, jag ska iaf iväg och kika på när mamma byter frisyr. alltid lika spännande. sen väntar ett och annat i dag oxå, kanske inte lika kul. därav mardrömmar.

men nu ska jag till aros kongress och ha lektion. mm jätte roligt verkligen.

jessica



Tror jag ska shoppa ett par rejält snygga braller idag, får se vart humöret styr mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0