mångatankarsomsnurrar120



Men jag är inte konstig, jag är dock inte som alla andra. jag har alltid kännt det . ( jag är inte lesbisk).
Men jag har alltid kännt att jag inte riktigt passar in någoonstans. jag har underbara kompisar men har alltid kännt att jag inte passar in på samma sätt som dom gör. idag för första gången i mitt liv så känner jag att det inte är mig det är fel på, inte dom andra heller. men jag är inte konstig, jag är inte fel. jag bara är på mitt sätt och det är okej. jag är målmedveten och har länge vetat vad jag vill. men jag är inte tråkig och ointressant för det. dom som tkr det behöver ju inte ha ngn plats i mitt liv. en vacker dag ska jag visa er vad det blev av mig.

Kommentarer
Postat av: rebecka

Den som påpekar att du inte är vad du just beskrivit, är bara avundsjuka :)

2010-02-01 @ 19:03:03
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0