min alla hjärtans dag

Vi tog lördagen som en alla hjärtans dag, och jag är super nöjd med hela dagen!

Vi började med att åka hem till mig och äta en god frukost med hela min familj, mycket skratt och matkastande som vanligt vid helg frukostarna. sen så åkte vi till * trumvirvel* Uppsala!

Vi åkte till ett köpcentrum och shoppade lite och var sådär äckligt romantiska och gick och pussade på varandra hela tiden. Sen åkte vi in till stan där vi direkt märkte att uppsala är precis så som Sofia berättat, tråkigt och depprimerande. det enda som var roligt var att marcus körde i bussfilen hela tiden och förstod inte riktigt hur det kunde vara så lite folk i den filen.

Vidare ut mot IKEA, den är mkt mysigare än den vi har i västerås. så vi tog en lunch där och gick och shoppade loss. vi plockade på oss saker som att vi vore rikaste människorna i världen. det var hur kul som helst. vi kom hem med en bil fullproppad med nya och säkert helt onödiga saker,

Meningen var att vi skulle äta på grekiska men vi var så trötta så vi färgade håret på varandra, efteråt så blev jag så sjukt grinig för jag fick inte isär köttfärsen och allt gick åt skogen. men vad gör då marcus? jo han smyger ner till affären och köper alla hjärtans dag godis. jag var bara tvungen att berätta det.

Nu ska jag nog ägna dagen åt att träna och plugga, kulkul:)




jag älskar oss <3


Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-16 @ 01:32:41
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0