My birthday

Nu så är jag nitton år. ( Kan ej skriva siffror, konstigt på tangenterna)
Men jag har på de timmarna jag varit vaken haft den bästa dagen hitills, det gör inget om resten av dagen suger nu för morgonen var helt underbar.

Mamma,pappa och rasmus kom ner med stora frukost mackor på sängen och hade med sig kladdkaka och sprutgrädde, dom trodde att jag inte hade kunnat sett den när det legat i kylen hela natten men sånt ser jag sörru, dock kopplade jag inte alls.

Sen så får jag ett kuvert av mor och far där dom ger mig en hotell natt i sthlm nästa lördag, marcus följer också med, så har vi pool och massa sånt, helt underbart mitt i sthlm. Rasmus han har rtaskat runt på gina och hittat en jätte fin tröja i precis rätt storlek och min favvo färg, blev riktigt förvånad, dock är han lite bekymrad över att han köper genomskinliga kläder till mig jämt, haha

nej så nu är jag en otroligt lycklig tjej, ha en underbar dag ni med! :)

Kommentarer
Postat av: linda :-)

hehe, det fixar jag - om jag är hemma :-) Grattis på födelsedagen!!

2010-02-26 @ 14:23:15
URL: http://vendella.blogg.se/
Postat av: Tessa

Heeeej min älskade 19 åring :) Jag hittade dig inte online nån stans igår för att gratta dig :) Ville skriva med dig, och inte bara "lämna" ett grattis i loggen eller här. Me eftersom vi verkar vara online om varandra så skriver jag här i alla fall. Jag kommer inte vara inne något mer idag för vi ska ut om nån timme och fira 3 adra som fyller år idag, hihi. Men jag hoppas att du hade en underbar födelsedag. Med en sån där bra start kan inte dagen ha blivit dålig över huvud taget! =D Bästa presenten du kunnat få skulle jag säga! Hoppas du inte är allt för bakis idag ;P PUSSS PÅ DIG. JESS with a nice DRESSS can´t be anyting other than good fuckig MESS! hahah, lite improvisation sådär, pusssss

2010-02-27 @ 09:03:10
URL: http://mytriptochina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0