my blue town

Idag märkte jag hur underbara vänner jag har!

Var ute på en åktur med lisen idag, tror aldrig vi skrattat så mkt som i parkeringshuset, mkt kan vara roligt ibland. Sladda gjorde vi också, jävla snö den är helt otrolig. haha  Sen kom sofia ut en stund och vi bara satt och pratade, är så skönt för jag känner mig så avslappnad i vårat sällskap. Inga trams eller stress, vi bara finner oss liksom. Tycker dock att det är lite tråkigt att hon lämnar mig här hemma, jag kommer såklart sakna henne men när hon kommer hem kommer jag vara som ett plåster på henne! I love you girl, even if we have our fight´s somethimes!

Nu sitter jag med datan i mitt knä och lyssnar på Gavin Degraw- Belife. Den var väldigt bra faktiskt.
Marcus ligger bredvid mig, han verkar insjukna igen, han var ju sjuk för bara en helg sedan, låg i 40 graders feber och bara kved. så jag hoppas verkligen inte att han insjuknar igen. men jag sitter här och har det bra, lugna fredag kvällar.

Nu säger jag hejdå för min del och återkommer nog i morgon, ha en bra fredakväll

jessica




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0