one last try

Kim tycker jag blitt bitter, idag kan jag nog hålla med honom.

Var så fruktansvärt trött och jag och lisen bara trissade varandra att vara negativa hela tiden så det slutar med att jag nästan gråter av ilska när skolans skrivare inte  fungerar, I-lands problem? - javisst!

Har iaf kollat upp utbildningar nu, blir nog sthlm universitet, mest lockande för tillfället. tror det blir kul med en ny stad och lite nya människor. så småningom flyttar jag nog dit. ( men bara under tiden jag pluggar). Tillhör dom som ogillar snobbiga stockholmare som tror att -08 är det enda rätta. idiots.

Becka stannade idag och hälsade lite snabbt, det slog mig att det är helt sjukt att man kunnat glida isär så mkt att man knappt hejjar på varandra längre,, vi var verkligen som "ett" och sen helt plötsligt så glider man isär. men jag tror att livet alltid kommer att vara så. ibland är man lite mer och ibland är man lite mindre.

Men becka jag tycker verkligen vi ska ta en fika snart, vore jätte trevligt :)

Nu ska jag träna, positiv energy


Kommentarer
Postat av: rebecka

Söt du är jessica :)

Ja, helt otroligt att vi gått från att vara så tighta till nästan ingenting. En fika tycker jag låter mycket trevligt jag med, så vi kan snappa upp vad som händer i varandras liv :)

2010-02-02 @ 20:42:15
URL: http://rsz.webblogg.se/
Postat av: Linda

Jag kom hem från thailand i november, så två månader? men jag är inte färdig än, så till sommaren ska jag vara i mitt livs form!! hehe, vi får väl se hur det går..

2010-02-02 @ 23:45:23
URL: http://vendella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0