underbara tisdag

Jag ska försöka att se alltin utifrån en positiv synvinkel från och med nu.

så jag tycker att det är väldigt roligt att jag vaknade upp med en finne på hakan, lite mode inspirerande sådär, så jag väljer att matcha det med något rött i dag.  en rejäl mode hit!

Jag tycker även att det är väldigt trevligt att ha på mig samma kläder tre dagar i rad ( tvättade of course) har sovit hos marcus så har inte haft nå ombyten, jag kommer ju vara så snygg i mina vanliga tre dagars kläder.

Att vakna 05.40 av M´s väckarklocka när jag börjar 14.05 är UNDERBART, då slipper jag sova bort dagen så jag kan istället vara vaken och bara älska tisdagen.

Mitt nya positiva liv fungerar perfekt! love it!

Kommentarer
Postat av: Anonym

önskar man tänkte mer som dig ;)

2010-02-09 @ 17:19:15
URL: http://sbjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0