lyckligt lottad

Min födelsedag var helt underbar, jag har så många underbara vänner och familj. så jag tänkte berätta min dag i bilder.






Min familj kom ner med frukostmackor och kladdkaka ( min favvo) och såklart kaffe!



den här finfina tröjan fick jag av rasmus i födelsedags present :)



den här lappen satt på garderobs dörren när jag kom hem till marcus, för er som inte ser vad det står p,g,a kameran.    ( Grattis på födelsedagen älskling, men här får du inte gå in förns jag kommer hem). söt!



Och jag fick den här superfiiina snowboarden av marcus, helt otroligt så nu fårjag lära mig. skiiit kul :D
obs ( den är inte så lång utan jag håller upp den i luften ) Du ÄR otrolig älskling, du är underbar och bäst av dom alla!


Josse och marcus bakade tårtorna medan jag som vanligt stressade runt men varma lockspolar i håret.



Peter och Lisa :)





Såhär ser ungefär alla bilder ut , halvsuddiga



Jag och min snygging



Haha inte direkt nå graciösa bilder, men den älskade trion var återigen samlad. vi har så sjukt jävla kuuul! :D



Sebbe och Jonte



fredrik,sally och marcus



martin och challeballe



sally och hennes erik :)



en inte skit sexig bild, men iaf



TACK ALLA för en underbar kväll som fortsatte ut på krogen, ni är underbara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0