vem hade kunnat ana?

Kroppen är en bra uppfinning, när huvudet bara kör på och stressar runt så säger kroppen nej!
Jag har inte märkt att jag på något sätt är stressad, jag tycker ju aldrig att jag pluggar, dock kan det ju vara en stress i sig att inte plugga och bara tänka på det.

Men jag vaknade i morse och kände mig jätte dålig. Blödde näsblod som en galning hela förmiddagen och hade feber. det fick helt enkelt bli en hemma dag för mig i dag. och det sjukaste är att jag inte gjort ett skvatt.
Dagen bara sprang förbi där jag satt i soffan och stirrade på tv:n. skönt att få huvudet bort ifrån plugg och framtidsplaner. Tror jag ska dra till paris efter studenten. meloveit!

nej nu ska jag plugga lite, projektarbetet glider mig ur händerna.

seeyou

Kommentarer
Postat av: ida

åhå, stress </3



hoppas du mår bättre imorn! :)

2010-02-11 @ 18:03:00
URL: http://nigels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0