allthesedays

Nu ska jag äntligen göra det som jag har pratat om ända sedan några veckor tillbaka. så nu kommer en rejäl sväng med bilder.



Såhär såg det ut för några veckor sedan, antar att dom som känner mig inte alls är förvånad.'



Pulkaåkning med kevin och tindra



Skit cool bild på ludde. haha



sötasöta tindra



när vi kom in så lekte vi med bilbanan, något som var väldigt uppskattat



pappa lär sig kameran genom att öva på oss



För första gången sedan marcus flyttade hit så lagade vi mat på en fredag. potatogratäng med kyckling och sallad





Jag råkade kvällen innan riva marcus i pannan ( TO LONG NAILS ) därav döljer han sitt sår för att det inte ska se ut som en finne. haha löjligt ;)



Vi sprang runt ute i meter djup snö och tittade på enduro, annorlunda men jäkligt roligt.



Jag passade imellanåt på att ta naturbilder, var så fint mitt ute i skogen




till höger ser man enduro spåret,



rönnbär



The rest is history, make it with me

Nu ska vi till Ikea med fredrik som ska flytta hemmifrån :). och sen ska jag och marcus till grandma, hon ville bjuda till det lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0