badbadgirl

Gud vad jag känner mig dålig som lovar att lägga upp alla bilder från i helgen och aldrig gör det. men jag har väldigt vettiga ursäkter faktiskt. Och alla ursäkter heter samma sak. p l u g g.

Sitter och gör naturkunskapen litegranna, sover mestadels men det får gå ändå. man pluggar ju även om man har ögonen stängda?

I morgon är det sofia som gäller, vi slår på stort :)

Och jag måste väl på ngt sätt uppmärksamma att jag och marcus har 1 år och 10 månader idag.
Jag skäms för det är alltid marcus som får påminna mig och skickar iväg ett sms. själv sitter jag i min egna lilla värld. Oftast så är det tjejen som stenhårt kommer ihåg precis när man ska fira osv, men eftersom vi inte håller på med sånt trams att man firar annat än årsdagar så är det inte så lätt att komma ihåg. men iaf så har jag uppmärksammat det här nu. så om ni vill kan ni ju hjälpa mig komma ihåg till nästa gång så jag kan glänsa lite. 21 februari är nästa. remember.

Nej nu återgår jag till mitt sov/plugg/tv/internet.

jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0