Björn Ranelid

Det är så typiskt att jag sulle glöma kamerasladden just i dag. När jag spenderat halva dagen med att fotografera allt i min närhet. så jag skulle ha bjudit på ett inlägg i bilder från min dag, men som sagt det blir ju väldigt svårt.

Satt och tittade på stjärnor på slottet i går, har alltid haft väldigt svårt för Björn Ranelid och aldrig riktigt förstått mig på honom. Men i går så stod han upp mot mobbarna, Kända media profiler som Linda skugge och Leif Gw Persson som i vuxen ålder lagt ner tid på att mobba honom för att han ska ha stor läpp eller skrivit på fel sätt.
Det var mycket starkt gjort av honom att gå ut med det och få tillbaka sin hämnd. och det gjorde att han växte nå otroligt i mina ögon. Kanske ska jag orka mig på att läsa en av hans böcker.

Här nedan har ni inlägget där dom fortfarande inte kan låta honom vara. jävligt skämmigt av vuxna människor att göra ner andra.

 http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article6373719.ab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0