seven

Man kommer till en punkt i livet då man helt plötsligt ser allting med klara ögon och inser hur länge man fammlat i mörker. Jag är där nu, och jag tar ingen skit längre!


Första två dagarna av skolan är avklarad, idag skulle det blitt till malin men det blir bio ist med lisen  och challe. känner verkligen inte för ngt festande ikväll.
Och i morgon ska jag träffa fia på dagen en stund sen är det jimmie´s 30 års fest på lördag kväll och på natten en sista träff med tessan innan hon lämnar sverige i två månadet. det bara skär i hjärtat att tänka att hon är på andra sidan jordklotet. kan inte alla vänner bara stanna i sverige ? ( här ska du ta åt dig lisa ;) )

Nu lockar jag håret sen är det hem till carin och hasse på mat, kulkul :)

Kommentarer
Postat av: theres

Ja och emil är hos pappa nu, vi kommer hem imorgon kväll =) Hade markus sett avatar? såg den med mamma i helgen, så sjukt bra :o så jag och emil ska se den en gång till på bio =)

2010-01-09 @ 20:28:43
URL: http://theresalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0