ge mig ny profil

Jag borde verkligen verkligen plugga,Men när man tycker att någonting är riktigt dö tråkigt så är det inte så at man på lovet slänger sig över uppsattsen, dock skulle den vart inne redan innan lovet. men en enda gång i hela mitt liv måste väl även jag få kunna vara sen med en uppsatts? hälften av alla är ju jämt det så.

Så istället tänkte jag fixa och trixa med bloggen lite, men som vanligt så fungerar ju aldrig ngt för mig. jag får inte ens bort min fucking profilbild. jag blir så arg. jag får bara inte bort den :O.



Såhär fint var det i morse när jag vaknade

Kommentarer
Postat av: mallan

Gillar starkt att du börjat blogga oftare hihi :) <3

2010-01-05 @ 12:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0