godmorgon

Jag är så himla trött, jag vet inte varför jag aldrig piggnar på mig och bara kliver upp,
Lyckades göra mig frulle och duscha men sen låg jag däckad i soffan två timmar till nu. pigg ? nej fortfarande inte!

Och ja och marcus sitter och planerar att åka på en weekend någonstans eller spara pengar och åka iväg lite längre fast lite senare i år. jadu jag vet inte men sugna är vi. Paris är vårat drömresemål men som sagt vi har en liten deal att när vi åker dit så ska det vara rätt tid, om ni förstår vad jag menar. man behöver inte ruscha men thelove. kan ngn förstå vad jag menade?

Nu ska jag kila iväg, kul att man måste ta bussen en timme innan man börjar, jävla lantis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0