januari

Igår så var vi med jocke och linda och åt på Grekiska, det var jätte gott och jätte mysigt.
sen åkte vi hem till dom där jag fick bestämma vilken film vi skulle hyra, såklart råkar den vara Fransk och väldigt seg, så all cred till mig där. hah

Sen idag skulle jag och M in på coop, grejen var bara att jag råkade åka i mina förskräckligt fula pyamasbyxor,

M - men ska du verkligen gå in i dom där rosa prickiga brallerna?
J- ja men fan det är ju jätte mkt bilar, då är det alltså jätte mkt folk där inne :/
M- bra tänkt jessica, ahha ska du med in ?
J- ja men isåfall måste du visa att du älskar mig och är helt galen i mig hela tiden så att dom inte tror att jag är efterbliven, Du kan ju typ råka nämna när vi möter ngn ( nej men oj jessica, du tog nog på dig fel braller).

( glömde berätta att jag hade fett hår och var osminkad också.)

M- HAHA nej det tänker jag verkligen inte göra, du får gå bakom mig ;)

Så där satt jag i 20 minuter i en kall bil och förargade mig att jag glömde byta braller. för vem vill egentligen gå in med rosa prickiga braller på coop när man inte heller har sin bästa hårdag. nej inte jag. ahhaha

Nu laddar jag inför skolan genom att kolla melrose place :)

jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0