julmust och mattelärare

Igår hade jag och marcus lilla julafton.
Vi köpte en julskinka för 20 kronor och tillagade den för att sedan sitta hela kvällen och äta julmacka med senap.
Kan inte beskriva hur lycklig jag var när jag jag besviket påminde marcus att jag skulle ha bett honom köpa julmust för jag var så sugen på det, och han instämmer och säger att det var synd att jag inte påminde honom för det hade varit gott. Så från ingenstans plockar han upp en julmust ut coop-påsen. som sagt jag kan inte beskriva min glädje, haaha julmust!


och mina matte lektioner har blivit aningen lättare nu, tror verkligen att han skaffat tjej nu, eller som challe sa, han har nog bara fått ett ligg. men jag bryr mig inte om vilket. sålänge han är glad så är det lungt för mig för då är mattelektionerna en mindre plåga.

Grattis malin :)


seeyou !

Kommentarer
Postat av: mallan

Tack gumman! Vi ses imorgon :)<3

2010-01-07 @ 20:29:28
URL: http://linneamalin.blogg.se/
Postat av: Ailomaja

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-02-04 @ 11:36:28
URL: http://ailomaja.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0