Mitt nyår

Gott nytt år på er alla,

Jag ska sammanfatta mitt  nyår i bilder så att ni orkar titta igenom hela.



Sebbe , Lisa , Joel



Pernilla , Josse , Sebbe



Lisa , Charlie






och sen så har jag lånat lite bilder av theres från andra festen vi hamnade på..



en lite halvdragen marcus



Theres tog kort på donkens hemsida när vi försökte hitta nummret så man kunde få hemkörning.
Fredrik skulle hjälpa oss genom att ringa 188 188, men han började ist ragga på tjejen i luren så det blev ingen donken för oss och dyr teleräkning för honom ;)



Marcus kramar om en främling som skulle gå. haha det var nog ett känslofyllt farväl om man ska döma av marcus utseende. haha


Jättefin bild på Theres och Emil!










Och det här var min outfit för kvällen!

Och så avslutar jag med en bild på mig själv, när man själv är fotografen så blir det sällan kort där man själv är med. men kvällen var toppen och jag fick min efterlängtade nyårskyss!

2010 är året då jag väcker bloggen till liv!



Kommentarer
Postat av: theres

haha ja markus kram är verkligen känsloladdad :D tack för en sjukt rolig kväll!

2010-01-02 @ 15:57:33
URL: http://theresalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0