Shoppingwithfamilyday

Idag har det varit en riktigt familjedag.
Imorse så kände vi att vi ville åka och göra ngt så vi bestämde oss för att åka till Örebro köpcentrum ( typiskt min familj att åka tio mil bara för att shoppa på ett nytt ställe, jäkligt roligt)

Jag hittade riktigt bra fynd och jag bjussade mamma på en tröja som jag bestämt tyckte att hon skulle ha.

Sen nu så har Marcus kommit hit så ska vi snart åka ner till Grekiska och äta lite och sedan åka hem till honom för att ha lite film mys med förhoppningsvis choklad. ( GI får köras på tråkiga vardagar).

Igår var jag med fia, och vi hade en jätte mysig kväll med matlagning och en film som vi glömde titta på. typiskt oss. haha


Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0