Skit musik i mina öron!!!

Jag vet inte vad det är som  händer med mig. jag har alltid hatat skit musik som winnerbäck och thåström.
jag har alltid tittat snett på dom som gillar den musiken och jag kommer nog på ngt sätt alltid att göra det.
Men nu när jag har marcus så har han i snart två år spelat sådan skit musik. musik som får mina öron att kräkas.
jag vill höra Inflames , sonic syndicate m, fl.

Men vad händer? jo nu lyssnar jag bara på sådan "skit" musik. jag fattar inte vad som hänt.
Drastiska åtgärder måste vidtas. Inte undra på att man blir deppig, det är ju bara depptexter.

Nu blir det inflames musik. nu ska jag få över min musik på honom. få se hur vi lyckas med det.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0