tjohej

Varför sitter jag och bara stirrar ut i tomma intet ist för att plugga matte.
Jag vet att jag kommer behöva plugga någon annan dag, jag vet att jag inte kan hoppa av den för det vore ett rejält nedelag mot mig själv, så varför pluggar jag inte då? mycket bra fråga!

Känner att min blogg för tillfället inte innehåller särskilt mkt possitivt, mkt konstigt med tanke på att jag faktiskt känner att jag mår mkt bättre än på länge. det är bara det att jag mår mycket bättre, världen runt om mig känner för att pissa på mig. därför går ingenting som det ska!

så om ni är sugna på positiv feedback eller puschning så är detta inte den bloggen ni ska läsa nu, ni kan återkomma på lördag tror jag. men tills dess så ska jag vara bitter, för världen är fan bitter mot mig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0