värstavurpan

Vem har bestämt att den här dagen inte ska vara min dag? bara så ni vet så kämpar jag emot det isåfall.

Det börjar med att jag drömmer två mardrömmar som är skit läskiga.

Sen går jag upp och hämtar datan nu på morgonen för jag kan inte fortsätta sova, jag orkar inte ta på mig massa kläder bara för att gå upp så jag drar bara en handuk runt mig, plus mina trosor såklart.
Går upp, hälsar på rasmus och sedan går jag ner med datan mot mitt rum. och i den hemska mördar trappan så får jag glid på foten och slår i rygg och huvud och bara dundstar ner för HELA trappan. ( ni som vet hur den ser ut vet att man inte vill ramla i den)

Jag hade nog kunnat dämpa fallet om jag inte haft min bärbara dator i handen som jag absolut inte ville skulle gå sönder. så jag håller upp den rätt upp i luften. Handuken runt mig åker av. Och min bror kommer i panik eftersom han hört allting, jag bara slänger på mih handduken och jämrar mig.

Rasmus- Hur gick det ?
Jag - Jo ganska bra, kommer ha feta blåmärken
Rasmus- ja men hur gick det med datan?

Haha ja, kallas det syskonkärlek?

Nej så nu har hela morgonen sugit apa, därför tänker jag motkämpa dessa krafter. mohaha


jessica


Kommentarer
Postat av: Referrals

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2011-04-30 @ 22:54:48
URL: http://referrals.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0