helgen och tankar

Min helg spenderade jag i marcus stuga.
Vi ville verkligen ifrån allting och då bestämde vi oss för att åka dit där det är bad och sol direkt utanför altanen.
Vi har rott ut med båten och legat på gräsmatten och solat samt sprungit nakna mitt i natten i spöregn.
En helt underbart lantis weekend skulle man kunna säga.

Och nu har tönten i mig äntligen tagit klivet och börjat skriva en bok, dels för min egen skull och dels för att det alltid har varit en liten töntdröm att göra det. Dock vet man ju inte om den hamnar i en gömd mapp i datan eller inte. Spelar egentligen ingen roll vilket det än blir.

Tankar har även börjat snurra kring hösten och att jag kommit in på högskolan. kommer det verkligen funka att pendla till Uppsala i fem år? Men om jag flyttar så lämnar jag så mkt? underbara vänner, pojkvän, och famil.
visst det är ju absolut inte långt men uppsala är inte direkt en stad jag vill bo i. Okej om jag säkt till gbg eller sthlm men inte Uppsala. Nu kom liksom verkligheten ifatt mig på ngt sätt.
Men det är riktiga I-lands problem kan jag säga. haha

jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0