lördag

fredagen var jätte härlig, började med att åka hem till Emma med Anna och fira henne. Blev kvar lite längre än planerat men skit kul ändå! Sen fixade jag allt som skulle fixas och sedan kom sofia hem till mig och vi lagade tacos 23.30 på kvällen. kul att gå upp i morse? haha nja

Nu är jag hemma på min tre timmars rast, var hem till lisa och charlie en sväng och snackade lite skit. Sedan blire jobb till 21.00 och förhoppningsvis tessan efter det,

jessica

( ps, anställ mig aldrig som kock, blev matansvarig idag och jag brände allt så vi fick laga nytt, det kallar jag flyt!


Kommentarer
Postat av: sofia

plus att du ställer in gammal disk i skåpen. du borde nog inte jobba i kök alls...

2010-07-24 @ 20:02:46
URL: http://sbjorklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0