melon och måndag

Jag har inte orkat bloggat något alls men jobbat hela helgen fram till 21.00 så att sätte sig framför datan och skriva ihop något har inte funnits med på världskartan. Nu är jag iaf ledig måndag och tisdag :)

Jag började min dag med att åka till coop och köpa vattenmelon. ( med risk för att låta som en riktigt gammal kärring) men en vattenmelon kostade elva kronor kilo.  efter att vara van med att betala typ 4 kronor kilo så hoppade jag i taket. men jag tänkte att jag ändå skulle köpa en melon. så jag letar på den lättaste och minsta ( som nästan var för liten för att vilja ha) och den kostade 60 spänn. jag sket i melonen.

nu ska jag lägga mig och njuta av ledigheten med mina två tidningar. bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0