sexigare trosor ett måste under klänning

Jag fick en jättefin sommarklänning av min mor i förra veckan. Grejen med den är bara att den är så fladdrig nedtill att den blåser upp.

nu till poängen, Jag kilar ner från Marcus lägenhet för att lägga i några mynt i bilen så den får stå någon timme till på parkeringen. när jag sedan ska in och försöer få upp portdörren så blåser HELA min klänning upp. jag försöker förtvivlat få ner den men det blåser på alla hål och kanter och jag har ju händerna fulla. Det är fullt med människor men ingen säger ngt. ( hade kanske vart bättre om någon skrattar med?)
Iaf så hade jag inte världens sexigaste trosor på mig direkt. man tycker ju att  det hade kunnat vara ett par spets hotpants eller ngt. men nej. Dagen till ära hade jag på mig ett par bruna STORA trosor ( så osexigt det bara kan bli) men GULA ANKOR! snällla? till mitt försvar så hade vi vart i stugan och bara myst så då är det NÄSTAN okej med sånna trosor. men fuck vad pinsamt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0