bad bad bad

Ni får helt enkelt ta att det är dålig uppdatering sista veckan i skolan.

Känns som jag har gått i trans och sen nu har jag kommit på HUR mycket det är att fixa innan studenten. Pappa åker om några timmar och kommer inte hem förrän torsdag( om flygen inte strejkar). Iaf så betyder det att jag måste vara mammas högra hand och hjälpa henne med allt.

Utöver det måste jag klacka om skor, köpa bh och trosor, sola, FESTA MED KLASSEN, flaket, handla inför studenten med lisa och josse. m,m  m,m   m,m  m,m.   me like!

Imorgon ska jag fortsätta städa mitt rum som jag påbörjade idag, sedan blir det hälla och stan för att föhoppningsvis följas av grill med klassen.

nu blire SATC maraton.

otroligt intressant inlägg, herregud


jessica

Kommentarer
Postat av: theres

ja det är en del och göraaa :d

2010-06-08 @ 11:20:04
URL: http://theresalex.blogg.se/
Postat av: theres

att*

2010-06-08 @ 11:20:13
URL: http://theresalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0