Bildbomb med delar av minnesarkivet




Det här var den första bilden på mig och Marcus tillsammans



Vet inte varför jag kommer ihåg just denna fika, men tror nästan det var den sista vi fikade :P



Den här bildden kolladde jag på när jag saknade lisa som mest. Just för att den var tagen i matsalen



Att  vi försökte få till en bra "kyss" bild helt omedvetna om att adam och sally stod utanför bilen och såg på. haha



Precis i början när jag lärde känna "gänget"



Att våran debut på krogen var en av de bästa gångerna



Jag orkade inte lägga upp fler minnen nu, finns tiotusentals mer bilder att lägga upp. Men jag hittade bara några bilder och direkt när jag ser dem så får jag minnen som jag tänkte jag skulle skriva ner. dock försvinner orken och SATC kallar. Jag har inte glömt någon eller något minne utan hann  bara inte lägga upp allt.

Godnatt

Kommentarer
Postat av: rebecka

Jag förstår fortfarande inte vad jag tänkte med när jag bestämde mig för att färga håret svart. haha. Men det var en fin fika, det kommer jag ihåg :)

2010-06-24 @ 20:49:26
URL: http://rsz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0