Bröllop och intagning

Jag gjorde som jag sagt, kollade på HELA bröllopet.
Jag kan ju säga att jag häll andan precis när Olle Westling och Daniel skulle hålla sina tal, Men de soppade båda två kungen under mattan för de var hur bra som helst.
Ännu roligare var det att se Marcus kusin som gjort bröllopstårtan, snacka om att ha en ganska bra merit på sitt CV då. hah

Imorgon väntar VUC och CPskolan för min del. alla som sökt in har ju fått mejl om att man ska gå in och kolla så att allt stämmer på sina betyg och meriter ( ni som inte kollat, gör det på en gång). Iaf så har jag alla poäng men dom har glömt att sätta namn på två kurser vilket jag är rädd för att dom inte kommer gillas då. Så imorrn ska jag ner och skälla lite.

Tror jag ska ner på stan idag och framkalla alla bilder från studenten. underbart!

Någon som är sugen på att göra ngt idag fresten ?

jessica

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bröllopet var verkligen fint tycker jag.

2010-06-21 @ 10:33:13
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Abdullahimarita

really good site!!

2011-04-13 @ 08:54:29
URL: http://abdullahimarita.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0