en blandning

Nu när jag äntligen orkar lägga in bilder så är kameran 8 kilometer bort. orkar inte åka och hämta.

Men mitt största I-lands problem just nu är att jag inte vet hur jag ska lägga upp mina dagar när jag jobbar kvällspasset som är 14-21. dock börjar jag inte förrän 16.00 idag. Det känns som hela dagen blir slaktad och att man inte hinner göra något. just nu sitter jag och halvsover framför tv:n med datan i knäet och gör så lite som möjligt. Kanske skulle man lägga sig i solen?

Gick upp i ottan idag för att åka till citypraktiken där sköterskan sade igår eftermiddag att de hade drop in mellan 08.00 - 08.30. så jag åker in i bra tid och sitter och väntar. när klockan är 08.25 haffar jag en sköterska som snällt berättar för mig att det bara är drop in på fredagar. vet ni hur arg jag blev? jag blev så arg att jag fick kämpa med gråten i halsen och låtsas glad och trevlig ändå att jag fick åka hem.

Jag vaknade nämligen 05.30 och var så sjukt kissnödig att jag trodde min blåsa skulle sprängas. Men eftersom vi skulle se om jag hade urinverksinfektion så fick jag inte kissa förrän hos läkaren. bara det att jag hållt mig i några timmar och lidit mig genom bilturen ner till mottagningen gjorde att jag ville skrika och gråta och sparka i väggen.
Sköterskan sa att jag kunde beställa en tid till eftermiddagen men hur kul är det på en skala att gå runt och hålla sig två gånger en dag? nej jag tänker gå runt och kanske ha urinverksinfektion. stenålderskvinnorna hade ingen läkare? dom dog inte av det direkt. jag SKITER idet här. hmm haha

jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0