En flickvän på 200%

Haha jag måste helt seriöst vara världens jobbigaste flickvän man kan ha. eller ja det beror på hur man ser det. Jag gjorde inte detta för att testa honom men utan avsikter så blev det resultatet. haha

Grejen är att ibland så lämnar vi små lappar till varandra där vi skriver små söta puttinuttiga saker. Jag däremot brukar lämna ett A4 papper med värsta kärleksförklaringen. ( jag vet, stackarn). Iaf så skrev jag massa saker eftersom jag skulle jobba kväll så vi skulle inte ses förrän vit 22.00, och han hade haft en jobbig dag på jobbet så jag ville muntra upp honom lite, så i näst sista meningen skrev jag

- Eftersom att jag jobbar kväll idag och vi inte kommer ses förrän du halvsover så har jag städat din lägenhet och köpt en jätte god och lyxig glass som väntar på dig överst i frysen"

Nu till själva poängen.

Jag trippar in vid 21.30 och han och andré sitter och spelar tv-spel. När jag sitter där i soffan ser jag att han har satt upp min lapp på kylskåpet ( lite konstigt med tanke på att jag skrev lite privata saker, ahha) så jag frågar lite snabbt om glassen  var god samtidigt som jag tar ner lappen så ingen ska behöva läsa.

Marcus tittar på mig och förstår inte vad jag pratar om.

Han hade alltså inte läst hela lappen utan tröttnade efter halva, han skyller på att jag gjorde en styckeindelning i mitten som gjorde att han inte orkade läsa mer. ahha det var sista gången jag lämnade en glass och en kärleksförklaring på ett A4 papper. trots att han inte läste det så tycker jag det var så otroligt sött gjort av honom. haha get a life!

nog om det, nu ska jag sova. min kropp måsta lära sig

jessica



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0