Magnifikt

Jag vet att många av dom som läser min blogg har lite svårt för det här med "pojkväns snacket" och jag kan till viss del förstå er med tanke på att det kan vara ganska ointressant att läsa om andras killar.
Men ännu en gång gör jag ett undantag för jag tycker att detta är något som ska uppmärksammas.

Min pojke är helt underbart otrolig, ställer alltid upp och gör saker för min skull och för vår skull. Det finns ingen människa i världen som kan få mig på bra humör så snabbt som marcus. När jag är ledsen så håller han om mig och hyschar lite och sekunden efter så sitter vi båda och skrattar och har roligt. precis så som det ska vara.

Det som jag nu vill uppmärksamma är att han har tagit steget längre i sin underbarhet. I studentpresent av denna man fick jag ett kort där det stod skrivet att bara jag väljer datum så har han flyg och hotell betalat i fyra dagar i självaste PARIS. ( Förstår ni att jag började gråta va ? ) Ingenting kan slå denna present. främst med tanke på att det är vårt gemensamma drömresemål. Och att han tänkt ut detta själv och planerat in i minsta detalj. han vågade inte välja datum eftersom vi inte vet om/hur jag går i skolan i höst.

Nej så jag tyckte att han förtjänade att uppmärksammas och nu ska jag bara komma på något att göra för honom. Jag undrar om jag i smyg ska byta helg med någon på jobbet och sen bara dra iväg med honom utan att han vet vart vi ska. ( han har inte hittat till min blogg på 2 år så är inte så jätte orolig att han skulle göra det nu, ) haha.

Nejmen så i sltet på augusti/början på september hittar ni oss sittandes på en resturang i paris och dricker vin.



livet är underbart, jag älskar dig Carl Marcus Thyselius <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0