Onsdag 23 juni

Onsdagen i ära var tillägnad solen och min ständigt för lilla bikini. Men så blev dock inte fallet.
Hämtade upp lisa och åkte ner på stan, skulle bara framkalla några bilder för att sedan sätta i fina ramar. Foto grejen kunde dock inte hålla sitt lilla "en timmes avtal" så vi fick döda mycket tid på stan vilket visade sig i plånböckerna. När bilderna väl var klara var den bilden jag ville ha inte klar för dom fick inte ut den ur maskinen. För besväret fick jag dom andra korten gratis. Jag blev skit glad och tänkte att jag gjorde värsta klippet nu, men med närmare tanke tjänade jag 5 riksdaler på det. alltid något?!

Köpte en vit sommarklänning på H&M som jag inte all gillade när jag kom hem, fattade intehur jag kunde gilla den i provhytten. Men istället för att åka tillbaka med den drog jag en chansning och klippte den kortare så man slapp den bulliga formen. och vipps så är det precis en klänning jag gillar.

Nu ska köpas vattenmelon ! : )

Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0